მასწავლებლის გვარი, სახელი
|
საური ლიანა
|
||||
ჩატარების დრო
|
16 ნოემბერი
|
||||
გაკვეთილის თემა
|
რომანტიზმი საქართველოში ლიტერატურული სალინები და დღევანდელი „ არტ“ კაფეები
|
||||
სწავლების საფეხური
|
მე-11 კლასი
|
||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
30
|
||||
აქტივობის მიზნები ა მისაღწევი შედეგები
|
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ეცოდინებათ ლიტერატურული სალონების დამკვიდრების გარემოებები მე-19 საუკუნის საქართველოში. სალონების როლი
მაშინ და დღეს. ცოდნის გაღრმავების რეალური გზები
|
||||
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღცრული მისაღწევი შედეგები(ინდიკატორები)
|
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ლიტერატურისა და კულტურის გააღრმავებას.
კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებას ისტის
საშულებით მონაცეემების მიძიებას ცოდნის დახვეწასა და სრულყოფილებას
|
||||
|
აქტიური ლექცია სლაიდების გამოყენებით, ისტორიული მასალების გაცნობა
|
||||
შეფასება
საკლასო მენეჯმენტი
|
ჯგუფური
სახელმძღვანელოები და კომპიუტერი
|
კრიტერიუმი
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
რა სულიერ ღირებულებებს შეიძენს დღეს მოზარდი „არტ’’ კაფეში?
|
მოსწავლე ნაკლებად ერკვევა ლიტერატურული კაფეების როლზე
|
მოსწავლე ერკვევა ‘არტ’კაფეს როლზე საზოგადოებასთან ,თანამშრომლობის
სურვილი არ ააქვს
|
მოსწავლე ამზადებს თემას მაგრამ ზოგადად შეესაბამება მიზანს
|
ნაშრომი მიახლოებულია ორიგინალურს
|
ნაშრომი სრულყოფილია
|
მე19 საუკუნის ლიტერატურული სალონების როლი ქვეყნის კულტ.ცხოვრების განვითარებისთვის
|
ნაშრომი არ შეესაბამებადავალებას
|
მინიმალურად არის მიღწეული შედეგი მიზანი არ ჩანს
|
მიზანი ზოგადად გათვალისწინებულია
|
მიზანი მიღწეულია გარკვეულ წილად
|
ყველაფერი სრულყოფილადაა
|
No comments:
Post a Comment